vineri, 27 octombrie 2006

Kiki maratonista


-trebuie sa o felicit pe Kiki ca ieri s-a luat la intrecere cu maratonistii si i-a decimat! Mda, le-am dat 15minute avans ca tocmai inchisesera drumul pentru acest semi-maraton si m-am luat dupa ei ca vantul si ca gandul si cred ca a depasit Kiki cel putin 2/3 din ei (si erau cateva sute). Ca sa nu-i descurajez complet ma mai opream si mai faceam si cateva poze asa ca nu am facut ½ de maraton decat in cam 1.5ore (in plus din politete nu vroiam sa-i speriu trecand in prea mare viteza, ca poate se impiedicau ca si asa erau asa de lesinati saracii). Si sa-i fi auzit cum se plangeau si cum insinuau ca trisez! Auzi tu! Cum adica trisez cand Kiki cantareste 100kg incarcata si cu 75kg ale mele calare si astia alergau doar in chiloti! Dar cel putin am fost fericit sa impart drumul cu oameni in loc de masini! In plus tin sa va instiintez ca Kiki nu s-a lasat pana nu a facut un intreg maraton in ziua aceea, ca ea nu lasa lucrurile terminate numai pe jumatate. Bravo Kiki esti tare!

Niciun comentariu: