vineri, 27 octombrie 2006

Kiki in Mecca MTB

-azi am dus-o pe Kiki sa infrunte muntii de stanca rosiatiaca! Si s-a descurcat admirabil, mai bine chiar decat calaretul ei neinfricat care nu prea stia ce face la inceput. Azi am fost cu bicicleta la mountain biking Mecca of Moab, Utah! De cate ori n-am auzit de acest traseu si l-am vazut in fotografii si acum am fost pe el, pe acel legendar Slickrock Trail! Inca un vis devenit realitate!


Si culmea e ca n-am facut-o pe o bicicleta specializata cu suspensii si alte sofisticarii ci pe Kiki a mea minus bagajele! La inceput le cam dadeam eu prin toate gropile, dar dupa vreo ora (au fost cam 20km si vreo 2-3ore) ne cam obisnuisem cu ideea daca se poate spune asa ceva. Daca te poti obisnui cu urcusuri la peste 45g si asta inseamna ca si coborasuri pe masura de credeam ca ma zboara Kiki peste ghidon si o sa ne rostogolim la vale pana in raul Colorado la vreo 300-400m mai jos. Nu-mi vine sa cred ca am reusit sa termin intregul traseu, mult mai dificil decat mi-am inchipuit, mult mai tehnic si pe buna dreptate scotea sufletul din mine (nu e ca bike-touring-ul constant, in mountain biking intr-o secunda esti in control in cealalta nu, intr-o secunda totul e usor si in cealalta simti ca-ti sare inima din piept). Dar cel putin privelistile erau absolut de vis, in loc sa ma uit la acesti imensi munti de piatra rosiatica de la baza lor, eram efectiv in varful lor sus-jos urmand aceast traseu cu linii albe pictate de un adevarat artist (un artist care n-avea mila, inspirat cu adevarat de zeii mountain biking-ului).


A fost ceva superb! Adevarate momente de euforie! Living on top of the world! Living my dream!

Niciun comentariu: