joi, 12 octombrie 2006

Experiment financiar in SUA

-am vrut sa vad de curiozitate daca un roman cu salar mediu si-ar putea permite o asemenea calatorie in marele State Unite ale Americii.

-de aceea m-am interesat si se pare ca salariul mediu al unui roman e de cam $250-300USD.

-well, pe salariul meu de calator mi-am permis o calatorie de o luna in aceasta tara considerata una dintre cele mai scumpe din lume cu $320 (asta incluzand si cateva mici "bunatati" cand am sarbatorit 10000km). Deci se pare ca am depasit acest salar mediu cu cateva zeci de dolari, (adica vreo cateva sticle de vin pe aicea pe care a trebuit sa le fac cadou cand am stat la cineva pe gratis). Dar orisicum nu cred ca e rau sa poti trai o luna in Statele Unite cu $10.66/zi

-de acum insa nu mai promit nimic ca a venit frigul si am inceput sa ma cazez pe la motele, hostels, s-ar putea sa inchiriez si o masina, mai vedem, totul depinde de vreme, dar la 2000m pe unde cutreier de vreo 2 saptamani te poti astepta la orice.

Incheie bufnita voastra,

Mircea

PS: si de ce ma rog bufnita? Ca m-am bronzat cu ochelari de soare, adica am ochii albi de buha si tot restul fetei ars de soarele puternic de la aceasta altitudine

Niciun comentariu: