miercuri, 18 octombrie 2006

Am intrat in Colorado cu 11000km/h!

Hello, hello,

s-a mai imblanzit putin vremea si azi am reusit sa intru in Colorado! Tocmai sarbatoresc frumoasa distanta de 11000km la bord (adica calare pe Kiki). Asta inseamna ca o las pe Kiki sa pasca linistita si eu mananc un mar!

Dar se pare ca am un intreg orasel care ma asteapta maine seara in Fruita, CO. Am intalnit un avocat in Oregon si tipul a trait mult timp in acest orasel in Colorado si acum a anuntat tot oraselul ca vin si sunt curios cum va fi (sunt cel putin vreo 7-10 persoane care vor sa ma intalneasca!)

Dar mai intai trebuie sa ma cocot iarasi la peste 2300m maine, tocmai cand eram si eu fericit ca am coborat in sfarsit sub 2000m. Acum sunt pe la 1700m si e mult mai cald.

In sfarsit la drum, spre sud, mereu spre sud! Va salut oameni ilustri!

PS: nu stiu daca ati remarcat poanta dar ultimele doua insemnari au fost oarecum conectate: una se chema "Ce am sa devin?" iar cealalta "Papagalul" deci acum ati inteles ce am devenit? :)

Niciun comentariu: