sâmbătă, 7 octombrie 2006

10000km la 2000m altitudine

Parca nu-mi vine sa cred inca ca am strabatut un sfert din circumferinta planetei cu bicicleta (mersi Kiki!) si cu picioarele mele.

Cel putin pot sa ma mandresc ca nu mai sunt un novice in arta mersului cu bicicleta. Nu-i usor, sunt zile care storc toata energia din tine, dar in final am realizat ca 90% este partea psihologica si mentala: daca ai puterea sa menti "gandul bun" cand iti vine sa urli, daca ai "rabdarea" care o inveti urcand sute de km in munti, daca ai "smerenia", acea umilinta de a trai simplu si respectand natura ce-ti este mama, TOTUL devine posibil.

Va multumesc tuturor celor care ati fost alaturi de mine in gand , m-am incalzit adeseori la cuvintele pline de har pe care mi le-ati scris/spus si am trait momente de neuitat.

Pentru prima oara in viata m-am simtit cu adevarat liber!

Tot inainte si ma bazez pe voi in continuare, ca si voi la randul vostru, deveniti parte din aceasta calatorie!

La drum dragi prieteni ca pamantul acesta este mare si viata e scurta!

Niciun comentariu: