miercuri, 7 martie 2007

Recuperare activa

-si cum nu puteam suporta idea de a sta la pat, m-am decis la o metoda mai activa: stat la plaja! Ca la urma urmei Kaiteriteri Beach e considerata una dintre cele mai frumoase plaji din Noua Zeelanda (asa spune ghidul meu si pe buna dreptate are o apa superba si un nisip auriu si atat de fin parca era faina). Si cum eu nu prea am rabdare doar sa ma prajesc la plaja am inceput sa fac Pilates (un fel de yoga), flotari, abdomene si am si tras cateva etape de inot pe cinste de vreo 40min. Am mers chiar vreo 2km cu bicicleta, ca mi-am dat seama ca e mai usor pe bicicleta decat pe jos, ca sa vezi cum are Kiki grija de mine!

Asa ca la urma urmei se poate si o recuperare activa si glezna mea a inceput sa se dezumfle deja f. promitator. Totul spre bine, important e sa ramai optimist, sa vezi binele in tot raul!

Niciun comentariu: