joi, 15 martie 2007

Ploua, ploua in Wanaka

-si am ramas cu gura cascata si fleasca cand mi-am dat seama ce repede se poate schimba vremea pe aicea. De la cald si de la soare, a venit un front rece si ploios dinspre Antarctica ce mi-a adus drept „cadou” o vreme rece de parca s-a facut iarna dintr-o data. Muntii s-au imbracat in zapada de la 800m in sus, vantul sufla necontenit, ploua cu galeata, chiar si cu grindina si temperatura a coborat de la 20gC la 4gC in decursul a 24h.


-asa se face ca fleasca si cam tremurand am ajuns cu greu la Wanaka unde chiar daca iesise soarele, eram atat de terminat psihologic incat m-am cazat repejor la primul hostel tocmai la timp ca sa scap de urmatoarea ploaie cu grindina. Si cam asa a tot tinut-o toata noaptea si dimineata urmatoare, asa ca am mai stat o zi, mai ales ca stiam ca urma sa traversez un varf de peste 1000m.

Niciun comentariu: