miercuri, 7 martie 2007

La drum, din nou la drum si mult-asteptatul 14014km!

-eh cum nu mai aveam stare, am zis hai sa incerc sa ajung pana in oraselul vecin la cam 13km distanta si vazand ca treaba merge binisor am ajuns sa fac 46km si sa sarbatoresc in felul aceste si cei „Paispe mii paispe" kilometri pe care i-am facut de la facerea lumii, adica a lumii mele de cand m-am lansat in aceasta aventura. Mda, stiu ca poate va ganditi ca cei 13000km i-am atins tocmai in Mexic cu mai bine de vreo 3 luni in urma, dar asta e, nu se poate totul pe bicicleta, mai ales in America de Sud unde imi propusesem sa vad atatea locuri si unde nici nu prea era placut de biciclit ca sa fiu sincer. Unele locuri trebuie mai intai sa le intelegi si pe urma eventual sa te intorci si sa le explori mai in detaliu cu bicicleta sau mai stiu eu cum! In sfarsit, ce mai atatea scuze, hai sa sarbatorim: am atins 14014km intr-un picior in Noua Zeelanda!!!

Niciun comentariu: