miercuri, 7 martie 2007

Prin livezi

-mi-a placut ca cu glezna mea paradita, am avut azi parte de un drum relativ drept, fara vant si cu putin trafic. Asa ca m-a dus Kiki ca vantul si ca gandul, dornica sa-mi arate ca ea tot tine la mine si ca ma ajuta cum poate. Asa am zburdat impreuna pe langa zeci de livezi pline de meri, peri si gradini cu dovlecei, rosii, fasole, porumb unde lumea lasa marfa la marginea drumului si fiecare venea, isi lua ce vrea si platea intr-o cutiuta pe principiul onoarei ca nu era nimeni acolo sa supravegheze (in Noua Zeelanda este cel mai des unde am intalnit acest obicei, dar am vazut putin si prin Canada si SUA). Si cum sa nu te bucuri de fructe si legume proaspete! Am mancat la mere si la pere de mi-am facut stomacul varza, dar deh au fost „delitioase"!

In plus m-am oprit si pe la un targ oarecum nemtesc in Motueka de unde mi-am cumparat o paine neagra nemteasca de tarate cu ceva alune (era grea parca era o caramida, atat de densa era), un gem facut de casa de boysenberries (habar n-am ce sunt, dar e bun si cred ca tot nemtesc) si un salamior nemtesc cu usturoi de te lingi pe degete. Ca sa vezi domnule cum au patruns nemtii peste tot prin lume!

Niciun comentariu: