luni, 12 martie 2007

De ziua mea

- cum stii ca faci ceva ce-ti place cu adevarat? Cand o faci si de ziua ta! In ziua in care-mi puteam face orice pofta, m-am urcat totusi pe bicicleta si tot am mers cam 64km, dar nu mai inainte de a-mi face plinul cu un mic dejun la restaurant cu oua si jumari si salata de fructe si cereale.



-si pe urma seara, dupa ce m-am cazat repejor la un hostel cu inca vreo 3 insi in camera (2 nemtalai si un alt individ), m-am dusat frumusel, am spalat niste haine si am iesit in oras la Internet si sa-mi caut niste „fish and chips” (adica peste cu cartofi prajiti). Si cum bineinteles ca atunci cand ti-e pofta de ceva nu gasesti, m-am multumit doar cu chips si bere. Dupa care m-am intors la hostel, mi-am inchiriat un film si asa mi-am petrecut ziua mea in Franz Josef Village.

Niciun comentariu: