duminică, 18 martie 2007

Parcul National Fiordland

-si din Te Anau am intrat in sfarsit in Parcul National Fiordland, unul dintre cele mai renumite din NZ pe un drum ce serpuieste 120km de-a lungul lacurilor si peste vai si munti pana la renumitul Milford Sound.


-in prima zi am profitat de vremea frumoasa si am reusit sa fac un mic traseu de 2h pana pe varful Key Summit (cam 905m) de unde am putut admira acest peisaj furtunos. Toti acesti munti vesnic in nori, acele paturi de ceata ce invaluie totul, parca aveam sentimentul ca aicea este taramul unde se produce ploaia. Ploua zilnic, au peste 200zile de ploaie pe an, poate sa ploua 50cm intr-o zi si se acumuleaza metri si metri de ploaie anual.


-si cu toate acestea este totusi un peisaj aparte: de la padure subtropicala de la baza pana la vegetatie subalpina spre varfuri toate spiraland in jurul elementului unificant: PLOAIA! Numai eu saracul spiralam „out-of-control” incercand sa scap de ea si nu puteam fara nici un chip. Oh well, de la o vreme de obisnuiesti cu toate, am dusuri gratis zilnic, nu?

Niciun comentariu: