luni, 26 martie 2007

Au supravietuit ouale

mda, nu, nu ouale alea ;), ci ouale pe care le-am cumparat de la marginea drumului ca nu m-am indurat sa vad cum stateau acolo proaspete si facundu-mi cu ochiul in timp ce vedeam gainile alergand libere prin imprejurimi (adica oua adevarate ca la bunica la tara). Asa ca avand in vedere ca se apropie Pastele, mi-am zis sa-mi asum un oarecare risc si le-am bagat in traista (mda, le-am platit pe sistemul onoarei) si zis-si-facut drumul s-a transformat din pavat in nepavat si plin de hartoape de mi-a zgaltait si mie creierii, d-apai sarmanele oua. Si cu toate acestea tin sa va spun ca nu le-am gasit omleta si ca azi-dimineata m-am putut bucura de niste ochiuri prajite cu sunculita si cu branza Camembert, ca sa vezi trai pe vatrai si cum se sarbatoreste Pastele down-under!

Niciun comentariu: