miercuri, 14 iunie 2006

Ultima zi in Nova Scotia, in asteptarea vaporului...

Ce interesanta este incertitudinea cateodata ca nu stii totusi ce va fi chiar daca va jur ca ma chioresc la harta cate o ora cel putin in fiecare seara incercand sa-mi imaginez ce va fi si cum va fi!

Azi spre exemplu m-am trezit linistit intr-un pat comod la un pension in Baddeck (locul unde si-a avut casa de vacanta marele inventator Alexander Graham Bell), mi-am luat micul dejun dupa care am plecat la drum si ce mi-am zis. Hai sa iau si drumul cel cotit ca sa vedem si partea nevazuta din Nova Scotia si in final m-am decis pe un drumusor d-abia vizibil pe harta care a inceput tare binisor. Nu era nici un pic de trafic, era pavat, era pe malul apei, adia incetisor vantul, se ridica ceata si eu melcusor melcusor am ajuns pana la un fost debarcader care acuma fusese desfintat pt. ca s-a construit un pod (vezi doamne cum dispar lucrurile si sunt inlocuite de altele). In sfarsit de aicea urmau inca 10km care erau cei mai incerti si au inceput bineinteles f. abrupt dar pavat, dupa care drumul s-a denaturat intr-un adevarat drum forestier de mai mult cu impinsul decat cu pedalatul i-am dat de cap. Noroc ca azi nu ma grabeam ca ferry-ul pt. Newfoundland nu pleaca decat intr-o ora dar orisicum pot spune ca am trecut chiar prin locurile cele mai nevazute si ce mandru am fost de mine dupa aia, nevoie mare! Am sarbatorit mancand tot felul de chestii care cu tupeu, le-am obtinut pe drum (mi-am facut o strategie in care intri intr-un magazin de produse alimentare si cu tupeu le-o spui verde-n fata, ca romanul, ca tu traversezi Canada cu bicicleta si ca localnicii sunt tare primitori si asa si mai pe departe si daca au ceva care e aproape de data de exipirare de care nu mai au nevoie (asta pt. ca nu voi cersi niciodata) si pana acum n-am dat gres: prajituri, paine, fructe, fursecuri tot ce vrei..., dar bineinteles ca mai si cumpar cate ceva).

The Man in Tights sau Barbatul in ciorapi spandex ca de dama!

mda, curat murdar, care va sa zica eroul dumneavastra starneste de multe ori hazul (ca astazi pe vapor cu un grup de gaste quebecoase, pardon doamne distinse de a 3a varsta) cand apare echiapat in pantaloni supraelastici stransi pe picior. Dar dupa parerea mea umila isi au rostul lor pt ca in primul rand tin de cald, pe urma nu flutura in vant si se incurca in lantul de la bicicleta si sunt mult mai comfortabili pe sa si la bataturile de pe posteriorul meu decat orice altceva.

Astfel ca stimabili, rade lumea cat o rade, mai ales ca gaitele pe frantuzeste ca nici nu prea pricepeam mai nimic, dar eu sunt dispus sa readuc aceasta veche traditie din lumea medievala in care barbatii purtau pantaloni stransi pe picior fara a fi ridiculizati, ba chiar stimati pt. ca asta denota o clasa/rang superior.

Deci dupa toata aceasta expunere, sper sa intelegeti de ce eroii adevarati poarta ciorapi supraelastici si asta nu numai in cazul meu dar si eroii adevarati precum Superman, Spiderman si altii. Asa ca data viitoare cand dati de un "erou in piloti ca de dama" va rog sa nu radeti ci sa-i admirati fizicul impunator cu gura cascata de admiratie! Si eventual sa-i pasati si o prajitura si un laptic ceva !

Niciun comentariu: