luni, 19 iunie 2006

Gros Morne, ori Marele Morocanos!

Am facut-o si p-asta! Am atacat varful Marele Morocanos (cu toate ca nu era chiar asa morocanos in dimineata de ieri) pe la 6AM deci eram absolut singurul pe munte pana pe drumul de intoarcere.

Varful nu a fost f. dificil, dar traseul era cam de 13-14km iar altitudinea de 806m, dar panoramele din varf erau absolut superbe. Intre munte si ocean, sculptate de ghetari, nu ma mai saturam privind in toate directiile. Am avut rara sansa de a vedea si iepurele arctic, care de obicie nu este intalnit decat mult mai la nord, langa cercul arctic si topaila venea spre mine fara sa se sinchiseasca pana s-a oprit taman in fata mea cam la vreo 10m sa pozeze, vedeta de el. Pacat ca nu era in costumatia de iarna alba, dar si asa era asa caraghios cu codita alba si grasun.

Din pacate trebuie s-o tai,

Mai multe impresii mai tarziu, si am intalnit si moose-ul deci in curand toata fauna Canadei!

Spre Grand Falls prin salbaticie continuam cu tot avantul de vrednici pionieri!

Niciun comentariu: