joi, 1 iunie 2006

Baia noastra cea de toate zilele!

Cum se face baie:

-nu v-am explicat inca cum la sfarsitul unei zile lungi, aprige si transpiricioase cand eroul dumneavastra se gaseste intr-un asa numit loc de guerilla camping (adica camping neamenajat, unde nu platesti, cam cum era in Romania pe vremuri: o padurice, o pajiste, un teren al guvernului) cum se face baie!

Pai sa vedeti, in cel mai bun caz, ca acum cateva seri, gaseste un parau sau ceva sursa de apa, se despoaie pana la costumul vestimentar natal si se imbaiaza cat se poate de rapid ca apa e gheata si in plus si tantarii sunt f. incantati sa-si infiga trompele.

Optiunea mai putin placuta este cand nu este nici o sursa de apa si tantarii si mustele negre zumzaie (mda, exista mici s-ale dracu`ca mi-au umflat picioarele) in nr. mult prea intimidant ca sa le pot sfida, atuncea eroul dvstra se regaseste frumos in lumea pura a copilariei si anume a bebelusilor cu un teanc intreg de servetele imbibate in ceva parfum, alcool si aloe cu care se sterg bebeii pe la fund. Numai ca eu avand in vedere ca am mai crescut ceva de atunci (multi ar zice ca nu la minte, dar fizic cel putin), le folosesc cu teancul in veselie, dar radeti voi ce radeti dar deja mi-au prins tare bine de cateva ori.

Asa ca luati aminte copii ca multe sunt caile lumesti. Cine stie poate in viitor o sa-mi iau si Pampers (chiloti absorbenti pt. copii) si poate astfel voi evita sa mai mai opresc de 10 ori pe zi la WC).

Niciun comentariu: