marți, 6 iunie 2006

2000km

Melcul a avansat 2000 de kilometri!

Da am facut-o si p-asta! Sunt acum pe langa Bouctouche la nord de Moncton aproape de Confederation Bridge - Prince Edward Island (urmatoarea mea victima, adica provincie).

Aseara am avut parte de o noapte magica dupa ce a trecut o furtuna f. aproape pe malul Atlanticului in feericul parc national Kouchibouguac. Am vazut astfel un ocean destul de violent, cu cerul plin de nori amenintatori si am campat chiar aproape de malul oceanului, n-am avut curaj s-o fac chiar pe plaja ca erau niste vanturi in timpul zilei de mi-ar fi maturat cortul cu mine si cu bicicleta inauntru cu tot.

Numai bine si pedalam inainte!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari pt noul record de 2k. Suntem cu harta pe perete. Steguletul avanseaza. Se poate spune ca a 'batut' timpul din 'fata' la dus. La intors cind vei avea timpul din spate si vei trece un pod ..., seamana cu ceva din Eliade.