joi, 1 iunie 2006

NEW BRUNSWICK



NEW BRUNSWICK!

Hey, nu-mi vine sa cred ca am ajuns in sfarsit la Oceanul Atlantic!!! In provincia New Brunswick a Canadei, sunt nebun de fericire, dupa peste 1800km cu bicicleta si tot atatea incercari mi-a zambit si mie soarta si am ajuns la marele ocean care a constituit limita cunoscutului in lume pt. mii si mii de ani!

De aici tot inante, intentionez sa cobor de-alungul coastei pana pe insula Prince Edward Island, pe urma o-m mai trai si o-m mai vedea...

Numai bine suflete calatoare!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari , dupa o saptamina in care ai adulmecat 'vanatul' in sfarsit l-ai atins. Acum esti 'oceanic'!!

Anonim spunea...

Mircica, constructorii din Braila(Romania)iti urmaresc cu atentie calatoria. Felicitari pentru finalizarea primei etape importante.

Anonim spunea...

OK, in sfarsit, cu bine la ocean.

Sa stii ca am fost la Quebec City de long weekend, si a plouat in veselie, dar a fost si frumos. Ma gandeam cum iti place ploaia asta. De fapt, in ultima vreme, cand ploua, am ajuns sa am tendinta sa ma gandesc la tine si cum iti place aceeasi ploaie. Se simte altfel, desigur, pe bicicleta sau in cort. Dar, vezi, vine vara, asa ca ploile or sa fie mai rare de acum incolo... sa speram.

Drum bun in continuare... O sa salvez si pozele astea - unele sunt chiar super - mai stii ce iese din ele!

Gabriel

Mircea spunea...

Salutari constructorilor din Braila! Scuze de intarziere dar d-abia acum am vazut "comment-ul". July 3/06
Aventura continua...