vineri, 9 iunie 2006

Din Prince Edward Island

O insula mirabolica cu un pamant rosiatic ca niciodata. Am avut norocul sa am Parcul National PEI numai pt. ochii mei ieri, avand in vedere ca vremea a fost extrem de vantoasa si furtunoasa, d-abia d-abia m-am strecurat printre cateva ploi. Nu-mi venea sa cred: dune intregi de nisip, mal inalt si rosiatic, covoare de iarba unduind in vant si valuri inspumate, nici nu se poate descrie in cuvinte. Dar am avut parte de oameni de treaba, astfel incat am primit iarasi mancare, am dormit la adapost la un centru comunitar si intr-un parc, deci nu ma pot plange ca n-o duc rau.
 
Si acuma nebunia secolului, ma duc pe insula Isle de la Madelaine in mijlocul oceanului. Trebuie sa ma grabesc ca pleaca ferry-ul in 30min din Surrey (dureaza 5ore traversarea iar insula am inteles ca e cu adevarat iesita din timp, atemporala, timeless...). D-aia nici nu ma voi intoarce decat duminica seara asa ca nu va asteptati la mesaje in viitorul apropiat.
 
Un weekend placut! Ce notiune weekend? La mine e weekend tot timpul :)

Niciun comentariu: