miercuri, 7 iunie 2006

Si cateodata dai de...

Cateodata dai de niste oameni minunati care dupa o zi grea de ciclism de peste 100km cu vantul din fata, iti deschid usa si sufletele fara macar sa te cunoasca. Asa se face ca aseara am stat la Linda si Peter Walsh in Shediac si m-au invitat la masa, mi-au oferit o bere, dus cu prosop, pat cu asternuturi, conversatie, m-au facut sa ma simt ca fiul ratacitor si mi-au dat un adevarat sens al ospitalitatii locale. Nebunia lor este de a merge cu o mica barca cu panze (cam 10m lungime) prin lume, in special in Marea Caraibe de unde au niste povestioare minunate. Orisicum n-am incetat sa povestim pana aproape de miezul noptii, iar Peter mi-a aratat toate "jucariile lui", ca este inginer si si-a construit o gramada de chestii precum si ambarcatiunea.
 
De dimineata n-au ratat ocazia sa-mi ofere si micul dejun si cateva mere pt. drum, asa ca plec din New Brunswick cu zambetul pe buze si multumesc lui Dumnezeu ca mai exista asemenea oameni in aceasta lume.
 
Multumiri!

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com

Niciun comentariu: