marți, 20 iunie 2006

Iaurtul explozibil!

Cazul mancarii explozibile!

Deja nu stiu cum se face dar este a treia oara cand mi-a "explodat" mancarea in panniere (desagi). Prima oara luasem o casoleta de iaurt de vreo 500g si zbang a cazut bicicleta de pe cric exact pe partea in care se afla iaurtul intr-un buzunar exterior (din fericire), de lasam o dara de iaurt pe unde mergeam in loc de fimituri ca in povestea fratilor Grimm. Dar tot nu m-am lasat si am mancat ce a mai ramas chiar daca pe langa micile bucatele de capsuni mai erau si pietricele, am zis ca poate ajuta la digestie.

Pe urma ieri am spart niste pliculete cu sos de peste in rucsac de mirosea si asta de la o posta; ma mir ca n-am atras ceva ursuleti dupa mine.

Iar azi din nou, d-abia dupa ce spalasem din greu pannierul, am mai spart o casoleta de iaurt, mai micuta, banuiesc cand a tot p8icat bicicleta pe pietris, dar de asta nu ma plang chiar asa caa si pe asta l-am recuperat in mare parte si in plus avea 0% grasime, adica o prostie dietetica fara gust pt. oameni care tin cura de slabire. Dar eu? Daramite orisicat as manca si-n cateva ore sunt iarasi lesinat de foame. Credeti-ma ca uneori seara mananc cam cate o ora non-stop pot rade usor la cina 1kg de pasta cu 2 conserve de ton, 6carnaciori, legume, o bucata de 700g de cascaval, 6muffins (un fel de cozonaci mai mici), 3banane, 2mere si o 1/2 de borcan de ciocolata Nutella si o 1/2 de borcan de gem cu o paine intreaga. Credeti ca glumesc? Nici vorba! Cam asta a fost masa mea dupa o zi grea de circa 120km, iar a doua zi de dimineata mi-era iarasi foame asa ca chiar nu vad rostul la iaurt explozibil cu 0% grasime, dar era in reducere! Data viitoare imi cumpar un borcan de 1kg de smantana adevarata de 14%grasime si-l amestec cu gem si gructe si atunci sa vezi gust adevarat, nu apa chioara dietetica. Sincer cred ca folosesc 5-6000 de calorii pe zi minim, iar intr-o zi calduroasa si deluroasa poate chiar 7-8000calorii si vreo 5-6L de apa si va jur ca nu cred ca am castigat nici un gram in greutate, dar din fericire nici n-am pierdut.

Aveti curajul sa ma invitati la masa?

Niciun comentariu: