miercuri, 28 iunie 2006

Skerwink Hiking Trail

5.3km (bine aproape 6 ca m-am ratacit) de vis. Probabil uni dintre cei mai frumosi km pe care i-am parcurs in viata mea. Cararea mergea de-alungul oceanului pe o coasta abrupta si stancoasa cu copaci batrani plin de licheni si un mal inalt de peste 20-30m inaltime cu multe stanci enorme iesind parca din apele involburate ale oceanului si cate o plaja micuta, complet inaccesibila (poate doar cu barca) unde veneau pestii sa-si depuna icrele si astfel atrageau: BALENELE. Mda am mai vazut o balena Minke si mai de aproape de data asta, inota calm prin apele calme ale oceanului iesind si disparand din ceata care invaluia totul intr-un mister aparte. Am ajuns pe niste piscuri inalte si golase de nu ma mai saturam, parca eram in rai. Spre sfarsitul traseului am vazut o pereche de vulturi (Baldhead Eagles) uriasi la mai putin de 10m de mine (vezi foto) care au decolat impresionant cand m-au vazut. Parca traseul acesta le avea pe toate: coasta stancoasa, peisaj montan, pajisti pastorale, cateva iazuri, o plaja pe malul Atlantic, tot ce-mi puteam dori. Si cum poti uita vreodata mirosurile acestea care m-au acaparat pt. ultimele saptamani, o combinatie "letala" de miros iute de pin, aer rece, tare si sarat oceanic si mirosul fumului din lemn de mesteacan din sobele micutelor case pescaresti. Asta chiar nu poate fi captat din pacate, ca sincer sa fiu l-as cara cu placere la pachet!

Si asta a fost doar o farama din ce am simtit ieri!

Niciun comentariu: