marți, 13 iunie 2006

Ah, the good life...

Si acum ca m-am cazat frumusel la un pension de peste 150ani vechime chiar cochet in Baddeck, Nova Scotia ca sa ma "refac" ma simt iarasi cu adevarat om: dusat, mancat, plimbat si culmea cu acces la Internet. Da, si tocmai am observat ca pozele au fost postate in ordinea gresita adica Nova Scotia ar trebui sa fie cele mai recente, dar asta e...

Orisicum azi am scapat de o furtuna ca prin urechile acului, le-a turnat si fulgerat prin locurile unde am fost ieri la pranz, dar nu m-a prins, atat de iute a fugit melcusorul de vita veche :)

Si maine la vaporul spre Newfoundland ultima provincie si cea mai din est, dar pot spune ca am captat si ritmul vietii din Nova Scotia cat de cat, cel putin Cape Breton a fost chiar impresionant si mai am si maine sa ma mai lupt cu ceva muntisori!

Tribut George Cosbuc:

"Viata asta-i bun pierdut,
Cand n-o traiesti cum ai fi vrut"

Niciun comentariu: