vineri, 16 iunie 2006

Intalnirea...

Intalnirea cu marele spirit cum il numesc indienii nativi de pe aicea a avut azi loc pe marginea unei autostrazi:
 
DA, am vazut ursul negru in imparatia lui si stateam si ne uitam unul la altul nestiind ce sa facem. Eram la circa 300m unul de altul, iar eu nu stiam daca sa scot aparatul foto sau s-o tai, dar din fericire el a luat-o la goana primul asa ca n-a mai fost nevoie sa intervin.
 
Asta da aventura din Newfoundland, doamne ce magnifica e provincia asta, totul parca este la o scara imensa: munti, natura, distante (am mers 200km si n-am vazut decat o benzinarie, pt. ca mai toata viata e pe coasta si autopista principala care nu prea are asa mult trafic pe ea, trece mai prin mijloc. Parca sunt doar eu cu natura care ma cuprinde din toate partile cer magnific, munti, verdeata, miros de pin si nimic altceva, efectiv parca sunt la capatul lumii.
 
Acum ma indrept spre Parcul National Gros Morne.
 
Si accidentul?
 
-nu chiar, dar mergeam eu melcusor asa ieri si deodata imi sare in fata o prepelita-curca ceva si eu cu ochii dupa ea mai sa calc pe un puiut mic care da si el sa fuga dupa maica-sa. Era un ghemotoc gri, cat un puisor de gaina, complet dezorientat si speriat, mai sa mi se bage sub roti, noroc ca eram cu bicicleta si nu cu masina, dar si asa d-abia d-abia l-am evitat.
 
Out from the far, far east!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ursu si prepelita cu un pui. Poate scrii o fabula cu acest titlu. Morala : ursul pleaca, prepelita fuge, puiul nu prea stie ce vrea!