duminică, 11 iunie 2006

Si cu biberonul continuam inainte...

Mda acum ca mi-am pregatit biberonul (vedeti mai jos) ma indrept spre provincia Nova Scotia cu un alt vaporas si pe urma spre ultima provincie va promit, Newfoundland (si dintre cele mai salbatice din cate am auzit).

Si acum la afacerea biberonul:

-de curand mi-am schimbat suzeta la biberon ca se cam uzase si curgea aiurea. Cum? Ce? Adica?

Well nu v-am zis ca bebeul dvstra (adica pardon eroul) are o pleosca de apa montata intr-un ruscas de spate care de nenumerate ori a starnit senzatie. Din aceasta pleosca iese un furtun cu un fel de valva (adica suzeta) prin care sugi apa in timpi de mergi intr-un mod f. convenient (adica pt. sugaciul dvstra). N-o sa uit niciodata reactia unor tipi in Cuba care credeau ca aveam tub cu oxigen in spate ca sa ne ajute sa urcam dealurile, ce si-or fi inchipuit ei de American gigolos.

Si astfel inca unul din misterele ciclismului a fost dezvaluit si tot inainte ca am un alt vapor de prins, azi s-ar putea sa fie ziua cu cele 2 curse de vapoare dar sa vad daca ajung pt. ca prietena mea ploaia s-a decis ca sunt cam murdar venit de pe insula si a inceput sa le toarne iarasi. Ciao stimabili!

Niciun comentariu: