joi, 30 noiembrie 2006

Val vartej

Si val vartej m-am imbarcat intr-o masina inchiriata si am zburat ca vantul si ca gandul prin taramuri cu nume sonore precum: Los Angeles, Long Beach, Santa Monica, Venice Beach, Malibu in apropiere de Sunset si Hollywood Boulevards, Beverly Hills.

Dar sa nu va asteptati la poze si la impresii pt ca am mers cu masina si a merge cu masina e echivalent cu a fi un simplu spectator in timp ce filmul se deruleaza intre 60-140km/h in fata ochilor. Am avut si o zi lunga si obositoare de 11.5 ore de condus si 900km. In acest ritm infernal nu calatoresti ci doar treci in vedere cat de cat aceste locuri.

Singurul loc care m-a impresionat in mod deosebit a fost autostrada Hwy 1 de-alungul Pacificului. Era ceva superb la apus de soare sa conduci cu oceanul pe o parte si cu stancile abrupte pe cealalta pe un drum intortochiat sus-jos, stanga-dreapta, un vis automobilistic si probabil unul dintre cele mai frumoase locuri in care am condus vreodata (si asta chiar daca in mare parte am facut-o in intuneric.)

Si asfel la orele 9PM trecute fix am ajuns in Silicon Valley!

Niciun comentariu: