joi, 9 noiembrie 2006

Pe marginea nemarginirii

GRAND CANYON

-azi mi-am indeplinit alt vis : am stat pe marginea la Grand Canyon of the Colorado River. Parca efectiv simti ca esti la marginea lumii, ca de aicea ti se deschide un hau imens la picioare, un abis spre lumea nefiintei, spre o lume subterana de neconceput si neinteles. Cat vezi cu ochii in toate directiile vezi acest canion imens, ce nu poate fi cuprins intr-o privire, cum se intinde la nesfarsit in 4 dimensiuni : in timp, in lungime, in inaltime, in latime. E colosal, nici macar nu i se vedea fundul! Eram la 2400m in inaltime, iar ca sa ajungi la nivelul raului Colorado trebuie sa cobori 1800m pe un traseu de vreo 25km deci va inchipuiti ce adancime. Am ramas fara cuvinte, stateam ca traznit si nu-mi venea sa cred ca dintr-o data poti iesi din padurea deasa de pini Ponderosa si sa ai o asemenea prapastie in fata. Nu-mi venea sa cred ca am ajuns si aicea. O experienta mai profunda decat mi-am imaginat.


-din pacate nu am mai avut nici o lecuta de energie in mine si dupa ce am absorbit aceasta priveliste m-am retras intr-un camping linistit si pustiu ca sa ma reculeg, sa ma relaxez dupa o goana non-stop de 10 zile prin munti si prin frig. Intentionam sa cobor in adancurile pamantului pe acest traseu, dar efectiv am dat tot ce am putut da din mine, nu mai ramasese nimic de dat. Oboseala si-a spus cuvantul.


Poate maine!

Niciun comentariu: