joi, 2 noiembrie 2006

Bryce Canyon o idee + comment




-un loc extra-terestru undeva deasupra pamantului si dedesubtul Universului. Parca esti undeva pe Marte, totul e atat de ireal, doar cerul albastru iti aminteste oarecum ca mai esti pe acest pamant.

-sute si sute de turnulete, precum minarete gingas sculptate se ridica care mai de care strapungand cerurile. In plus toate au nuante diferite de la albul pur al calcarului la gama rosului oxizilor de fier, la violetul violent al manganului.

-daca pana acuma ma aflam in intunericul deserturile epocii medievale, parca am pasit dintr-o data peste pragul renasterii. Atata culoare, atata detaliu, e ceva inimaginabil. Arta naturii se aut0-depaseste: am parasit zidurile imense neclintite de stanca rosie din Colorado Nat. Mon, am trecut peste podurile naturale din Arches, am admirat livezile tomnatice din Capitol Reef si am ajuns la turnurile sculptate din Bryce Canyon. Toate atat de diferite si atat de deosebite. Ramai perplex. Un simbolic turn Babel al diversitatii.

Pacat ca nu pot spune mai mult, dar sincer nu am cuvinte...

Un comentariu:

Mircea spunea...

I feel like I'm travelling with you. But sometimes I feel like your messages are sent to rub-it-in. You're right though, we get caught up in our lives...GUILTY right here. I'm busy trying to work and save money () So I'm keeping busy, but with a purpose: to get the hell out of my current job! So you go ahead and mock us all weak, boring drones who've just about given up. However, I take some comfort in knowing that someday my day will come to experience what you are experiencing now.

Moni