sâmbătă, 25 noiembrie 2006

Pe o roata


-azi am avut prilejul sa intalnesc un alt personaj interesant. Ed the unicyclist! Adica Ed ciclistul pe o roata.
Se facea ca intrasem intr-o alimentara sa-mi cumpar niste lapte cu ciocolata ca sa-mi potolesc setea dupa o dupa-amiaza fierbinte la peste 32gC in desertul din sudul Arizonei. Si am iesit afara pe o bancuta la umbra si lingeam incet la sticla mea de 2L de laptic (pe care am baut-o toata) cand a venit Ed sa ma intreb de unde vin si incotro ma indrept. Si asa am intrat in vorba si cand l-am intrebat daca e un camping prin zona mi-a oferit sa stau la casa lui, casa in mijlocul renovarii. Asa am luat cina impreuna in timp ce-mi povestea de calatoriile lui cu bicicleta si de vremea cand a fost ghid si mecanic la o companie ce se specializa in tururi de bicicleta. Partea socanta a fost cand mi-a spus ca a cunoscut 3 persoane care au murit lovite de masini, o trista amintire a cat de vulnerabili suntem ca specie!


-eh, alt aspect interesant care m-a frapat a fost aceasta pasiune a lui pt. uni-cycling (adica mersul pe o singura roata cu o sa pe ea). Mi-a spus ca a fost pe traseul de la Moab, care mie mi s-a parut extrem de dificil pe o bicicleta normala, daramite sa-ti mentii balansul pe o roata. Pe urma mi-a spus ca a participat si in curse de uni-cycling la vale si faptul care m-a dat gata e cand mi-a spus ca a facut-o si prin zapada. Deci va puteti inchipui un tip pe o roata coborand un munte pe zapada facand slalom intr-un concurs? Cel putin se vedea de la o posta ca este intr-o forma fizica fantastica si tin sa mentionez ca este si vegetarian.


-in plus mi-a mai povestit si de o noapte torida in sudul Utah cand din cauza caldurii s-au decis sa mearga noaptea cu bicicleta si drumul era plin de serpi cu clopotei care veneau sa se incalzeasca pe asfaltul inca fierbinte. Deci inchipuiti-va ce inseamna sa mergi cu bicicleta noaptea la lumina chioara a unei lanterne si sa nici nu poti sa te opresti macar, avand in vedere zgomotul amenintator al sarpelui cu clopotei.


Moralul povestii : ca nu stii niciodata ce fata Morgana iti iese in cale in desertul fierbinte din sudul Arizonei, dar va asigur ca n-am visat ce v-am povestit!

Niciun comentariu: