miercuri, 1 noiembrie 2006

Lupta cu frigul

Tin sa va spun, mai ales acum ca am intrat in luna noiembrie, ca lupta cu frigul devine din ce in ce mai dura pshihologic. De luni de zile, noptile sunt cam 0gC sau mai putin chiar. E un fel de tortura sa te trezesti in fiecare dimineata. Simti ca totul e inghetat in tine, apa ingheata in sticle, iesi din cort tremurand si nu te incalzesti cu adevarat decat dupa ora 11AM.

Am crezut ca va deveni din ce in ce mai usor de indurat, dar se pare ca e ceva precum o tortura, te seaca sufleteste cate putin in fiecare zi, pana simti ca ingheata orice urma de ambitie din tine.

Mananca frigul din tine, dar pe de alta parte in timpul zilei e atat de placut sunt cam 10-15gC care pt. mine deja este perfect (cu partea asta m-am obisnuit).

Solutia: ori merg cu adevarat la cald pe malul oceanului si sub 2000m (nu in desert unde diferenta de temp. intre zi si noapte e f. mare) ori stau mai mult la motele, precum azi ca mi-au ajuns 4 nopti de dormit in congelator.

Lupta acerba cu frigul continua! Daca nu m-au invins muntii si zapezile la peste 2500m n-o sa ma invinga nici frigul v-o garantez.

Niciun comentariu: