joi, 23 noiembrie 2006

Cu Nicu in Phoenix si renasterea

Cum sa nu apreciezi un om care-ti intinde o mana cand te ineci? Cand plutesti aproape sub suprafata dintre apa si aer? Cand simti ca ai avea nevoie de mai mult aer si plamanii ti se umplu cu apa?

Asta a facut pentru mine Nicu! Mi-a intins bratul salvator atunci cand dupa 2 luni de oboseala, frig si stors de orice picatura de energie a venit sa ma ia cu masina tocmai din varful infrigurat al Grand Canyon (la peste 400km distanta de Phoenix!!!- 800km dus-intors).

Eu si Kiki eram istoviti peste masura, lui Kiki dupa 12000km ii cedase roata pe spate de la toate gropile etc iar eu nici nu-mi mai simteam picioarele dupa un traseu de 30km.

Asa, parca intr-un mod magic, am fost transmutat din frig, din departare, din oboseala in caldura, in intimitatea, in relaxarea din Phoenix. Am avut timp sa-mi incalzesc corpul la soare la 30gC sau in jacuzzi, sa ma reculeg si sa reflect la tot ce am vazut si facut in America si pur si simplu sa stau cu picioarele pe "pereti". Nu cred ca am simtit niciodata pana acuma nevoia de odihna precum am simtit-o in Grand Canyon: eram uzat fizic, psihic, mental, sufleteste..., nu mai eram acelasi EU!

Iar Nicu a fost o gazda deosebita, desi abatut cu probleme la lucru, m-a facut sa ma simt ca un print, mi-a aratat diverse zone a orasului, am mers la baruri, am vizitat Scottsdale, Tempe, Sedona, Flagstaff. Si cum sa nu te simti minunat la caldura, printre cactusi si palmieri, intr-un oras f. ingrijit si mai ales cand parca stateam la un hotel de 5 stele cu piscina, jacuzzi, lac si palmieri. M-a uns pe suflet, mersi enorm Nicu, nu stiu daca voi putea sa te resplatesc vreodata pt. tot ce ai facut pentru mine.

Simt ca in Phoenix am renascut din rugul oboselii, ca in sfarsit in caldura de aicea lupta mea cu iarna a luat sfarsit:

Phoenix


Phoenix

" Fie să renască numai cel ce har
are de-a renaşte, curăţit prin jar,
din cenuşa-i proprie şi din propriu-i scrum,
astăzi ca şi mâine, pururi şi acum."

Niciun comentariu: