sâmbătă, 18 noiembrie 2006

32gC in desert spre Mexic


Mda, dragi tovarasi si "pretini", azi am parasit in sfarsit linistea din Phoenix (am sa va scriu cat de curand despre saptamana mea de vacanta cu Nicu unde m-am simtit ca la un hotel de 5 stele) si am plecat prin desert spre Mexic!

Whoo yeah! Sunt la numai 60km de aceasta tara enigmatica care deocamdata m-a intampinat cu o caldura deosebita: azi au fost cam 32gC si fara nici un pic de umezeala deci va inchipuiti, am "lins" vreo 3 sticle de apa si 2L de laptic dintr-o sorbitura. Eh, tot ma plangeam eu ca vreau caldura, am primit o caldura acuma de s-a incins sufletul in mine si-mi sfaraiau calcaiele atat mie cat si lui Kiki.

Ceea ce m-a impresionat cel mai mult au fost cactusii! Am trecut pe langa cactusi de zeci de ani vechime care sunt de cel putin 3 ori mai inalti ca mine, e exact Arizona care mi-o inchipuiam eu.

Acum pot sa ma mandresc ca am stat si la umbra unui cactus in paradis in apropierea oraselului "Usturoi" (adica Ajo pe spaniola) si maine trec prin oraselul "De ce?" (adica Why pe engleza, cred ca si ei se mira ce cauta acolo in inima acestui desert, dar mi-a zis cineva ca e atat de mic ca daca clipesc l-am pierdut :) dupa care am sa trec granita in Mexic.

De acolo nu va mai promit nimic ca nu stiu daca voi avea acces la Internet pt. o saptamana sau asa,

Va salut stimabili,

Mircea

Niciun comentariu: