sâmbătă, 24 februarie 2007

Vartejuri de apa

Mda, e adevarat ca in lumea cu capul in jos ("the land down-under") apa la chiuveta se scurge in cealalta directie decat in emisfera nordica. Ca sa vezi ca nu glumeau, la astia totul e pe dos, conduc pe cealalta parte drumului (mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc ca eu tot timpul ma uitam stanga si pe urma dreapta, e aicea e totul pe dos). Si cand vreau sa ma urc intr-o masina se uita contrariati la mine ca e ca si cum vreau sa ma asez la volan, dar lasa ca invat eu. Cel putin bicicleta mea tot cu ghidonul pe mijloc a ramas. Ce bine ca unele lucruri raman la fel!

In plus unii au un accent de parca nici nu vorbesc engleza. Ma uit la iei pierduti, si dupa al 4lea "Pardon!" imi vine sa-i intreb in spaniola, poate ne intelegem mai bine.

Yeap, welcome down-under mate!

Niciun comentariu: