miercuri, 14 februarie 2007

Reintoarcerea la mal

-dupa aceasta aventura marina prin Stramtoarea lui Magelan am reusit intr-un final sa ne intoarcem iarasi la Punta Arenas. Mda, cam pentru a 3-a oara deja, dar tot mi-a placut acest oras. De aici ne-am mai schimbat putin planurile de zbor avand in vedere o interventie mai aparte (cititi mai departe in Santiago) si asa ca dupa ce ne-am luat la revedere de la sudul Antarctic am zburat ceva mai repede la Puerto Montt unde ne asteptau bicicletele noastre prafuite si singuratice.


-am intreprins si o scurta vizita prin Angelmo, un mic satuc pescaresc la marginea orasului Puerto Montt, unde se afla un targ cu tot felul de maruntisuri si prostioare. Vizita a fost cu atat mai scurta cu cat am dat o raita si prin piata de produse de peste, unde din cauza mirosului „imbietor” aproape ca am rupt-o la fuga. In caz ca nu stiti nu sunt chiar cel mai mare amator de „fructe de mare” si piata le traznea de la departare.


-din Puerto Montt am luat un autobuz de vreo 12 ore pana la Santiago unde ne astepta surpriza!

Niciun comentariu: