duminică, 25 februarie 2007

Atacul heheneatzelor

-asta vrea sa spuna ca animalul cel mai feroce din Noua Zeelanda, nu este un sarpe veninos, nici pasarea kiwi, daramite nici macar un animal ci o minuscula musculita de nisip (sandfly, dar pe care eu am alintat-o heheneatza, pt. ca in Cuba se numea „hehene”), un punctulet acolo atat de mic si inofensiv, de te cuprinde mila! Mila de mine! Inofensive pe naiba, ca musca de te seaca, urmarile sunt de cateva ori in magnitudine fata de culprit. Asa ca imediat ce m-am oprit pe inserat, am instalat castelul meu in graba (mda, cortul meu atoateprotector, caruia i-a si plesnit unul din betele de structura, dar l-am carpit eu cum m-am priceput mai bine, ca na, doar nu se poate rege fara palat) si am intrat in incinta lui salvatoare, scapand de microscopica aviatie inamica. Bineinteles ca hehenetele nu au ezitat sa intre neinvitate si in palat, dar au fost macelarite fara mila, de cele 10 degete dibace, slujitorii mei fideli. Din pacate asta inseamna ca n-am putut sa ma bucur de o baie regala in paraul clipocitor si m-am multumit cu vechea tehnica adoptata a „servetelelor umede”.




Moralul povestii: ca fiecare Paradis are si diavolul sau!


Niciun comentariu: