vineri, 16 februarie 2007

Ramasul in urma: trecere in revista

Am sa incerc sa aduc acest blog la zi. Acuma ma aflu singur in Buenos Aires, pt. "ultima noche" infierbantata din America de Sud.

Aicea sunt doar cateva treceri in revista drept informatii diverse pana apuc sa aduc jurnalul la zi:

- din Santiago am mai intreprins o mica calatorie la Vina del Mar si Valparaiso impreuna cu Claudiu si Fernando

-pe urma am plecat spre Buenos Aires cu un popas in Mendoza (capitala vinurilor si produselor de piele) unde din pacate am fost victima unui furt. Am pierdut rucsacul meu cu ceva haine, pasaport, carti de credit, vreo $60USD si cateva alte lucruri personale

-ingrijorati am continuat spre Buenos Aires unde am reusit sa-mi fac un pasaport canadian in numai 24h. Pe aicea ne-am ratacit prin acest oras purtat de ritmurile tangourilor, un oras care ne-a transpus putin intr-o lume europeana de mai demult. Din pacate de aicea Mirela a trebuit sa se intoarca in Canada ca sa mai lucreze putin si la teza de doctorat, iar eu m-am intors de unul singur in Santiago. Ma voi revedea cu Mirela pe la 1/2 lunii aprilie in Noua Zeelanda.

-din Santiago am mai intreprins inca o mica incursiune la oceanul Pacific la Cartagena, pe urma casa lui Pablo Neruda din Isla Negra si in final oraselul San Antonio plin de pelicani si de lei de mare.

-si astfel s-a terminat si excursia in America de Sud. Impresii si poze vor urma. Am vrut doar sa va aduc cat de cat la zi, acum astept avionul spre Noua Zeelanda.

Adios America de Sur

Niciun comentariu: