joi, 8 februarie 2007

Naufragiati pe insula Navarino

Odata ajunsi in Puerto Williams pe Insula Navarino in cel mai sudic oras locuit din lume cu o populatie de circa 2600 persoane, ne-am trezit oarecum naufragiati. De ce ma rog? Deoarece ca sa traversam canalul Beagle ce ne separa de Ushuaia si Argentina ar fi fost necesar un autobuz pt. 53km si o barcuta pt. 15min si cereau $105/persoana si am zis NU! Adica noi venisem 2 nopti si o zi cu vaporul cu mancarea inclusa la $140/persoana si astia vroiau sa ne ia aproape la fel pentru un traseu de 1h15min. Asa ca am decis sa evitam aceste „peripetii banoase” ca si altele cum ar fi inconjorul capului Horn unde costa cam $100/zi dar putea sa dureze de la 7-12 zile in functie de starea vremii. Ce sa mai zic de Antarctica care incepea de la $2500USD (sa zbori pt. o zi) si pana la $65000USD, asa ca sa va faceti o mica idee.


Asa se face ca ne-am decis sa ne plimbam frumusel pe aceasta insula, am facut un mic traseu de o zi, ne-am ras de englezoiul care statea cu noi in hostal si se uita la TV minim 12 ore pe zi razand de unul singur pe canapea (si tin sa va spun ca asta a tinut 3 zile in continuu si el era acolo cica sa „voluntarieze” intr-un parc pentru 4 luni dar deh) si pe urma din vorba in vorba ne-am decis sa ne intoarcem iarasi cu vaporul la Punta Arenas.

Niciun comentariu: