miercuri, 24 ianuarie 2007

Si putin din ce urmeaza din Torres del Paine (asa de pofta)


4 comentarii:

Unknown spunea...

Asa, poza asta e facuta la citeva ore dupa ce ne-am interesectat cararile in Torres. Am cititcam 40% din blog si e superb, original and refreshing. Am dat peste o fraza foarte similara cu cea, pe care eu o citez foarte frecvent indivizilor care se uita putin incruntat la mine cind le spun ca nu ma intereseaza un full time job in urmatorii 2 ani, ci doar un part-time/locum tenens/independent contractor. Motivul si fraza: "nu vreu domn'le sa vad luema la 60 de ani, vreau acuma sa circul. sa fac pe calatorul-nu turistul!

SAlutari calde Mirelei si tie, si multa bafta!
Patrick (Robert a ajuns cu bine in Romania si te asteapta nerabdator pentru acel segment!)

Robert Balan spunea...

Salutari de songurul roman rezident in Romania, prezent in ianuarie 2007 in Patagonia.

Spor la calatorii in continuare, da-i la pedala ca e cel mai fain mod de a calatori.

Nu ma uita cand ajungi in Romania.

Noroc bun!

Anonim spunea...

"de la singurul roman..." scuze pentru greseala, nu e de la tuica aia faina pe care am baut-o la camp italiano, e ora 4 dimineata si nu pot dormi.

O sa-ti scriu email, ma intereseaza Bolivia pentru la anul.

Robert

Mircea spunea...

Salut Patrick,

ma bucur ca ti-a placut jurnalul (poti sa-l citesti si pe cel al Mirelei daca te duci la Links) si te rog sa-mi scrii si la adresa mea de email ca eu nu o am pe a ta.

Numai bine,

Mircea