marți, 30 ianuarie 2007

Intrarea in mult-laudatul parc Torres del Paine:

-intrarea s-a facut la pe la orele 10AM trecute fix, pe o vreme din aceia ploioasa de se scurgea cerul pe pamant. Unde sa pleci pe o vreme ca asta in adidasi si cu namila aceea in spate (am inchiriat doar un singur rucsac imens cat toate zilele pentru mine iar Mirela mergea cu rucsacelul meu)? Asa ca ne-am ochit noi cu colt de iarba verde care aicea face cam $3500Pesos/persoana (adica cam $7) si ne-am ancorat casa noastra mobila cat ai zice peste. Ancorat zis si facut, pentru ca in noaptea precedenta (noroc ca eram la un hostel), a fost o furtuna patagonica ce ameninta sa darame tot orasul Puerto Natales asa ca am luat aminte!


-eh, ce-i de facut acuma? Afara ploua neincetat, s-a lasat cu frig si nu se vede mai nimic, in cort e caldut si se aude rapaitul stropilor de ploaie. Un rapait atat de molcom si toropitor incat am inceput sa le sforaim imediat. Bun venit in Torres del Paine.

Niciun comentariu: