marți, 23 ianuarie 2007

Primii pasi prin Patagonia Argentiniana

- Ne-am flendurit putin prin Argentina unde am trecut prin cateva orasele turistice precum San Martin de los Andes, Villa de Angostura si San Carlos de Bariloche si ne-au coplesit putin preturile la cazare cu mult mai piperate decat in Chile. In plus erau si o groaza de turisti, marea majoritate autohtoni ca nici macar nu gaseai locuri. In sfarsit dupa ziua precedenta aventuriera, ar mai fi urmat una cu o portiune nepavata (intr-adevar mai scurta) dar ne-am decis ca ne-a ajuns si impreuna cu un alt cuplu de brazilieni pe care i-am intalnit in oras ne-am cocotat bine-mersi in autobuz si dusi am fost. Sa ne fi vazut ce „ranjete” de satisfactie aveam pe fata cand ne uitam pe geam si vedeam ce traseu neasfaltat oribil ne-ar fi asteptat plin de urcusuri si de masini care-i umpleau pe cei cativa biciclisti si drumeti cu rucsacul pe care i-am vazut din cap si pana-n picioare de praf. In Angostura nici macar nu se gasea cazare fara vreo $60-70/noapte asa ca am pus si cortul in actiune pentru prima oara in America de Sud.


Pe urma a urmat o zi relativ placuta de la Angostura la Bariloche pe un drum pavat dar cu oarece trafic si in plus cand a fost sa intram in Bariloche ne-a intampinat un vant patagonic de mai ca nu ne sufla jos de pe biciclete. Aicea iar un orasel dragutel turistic (toate sunt gen statiuni de ski cu putina aliura germano-europeana) cu multe vile de lemn pline de flori.

Niciun comentariu: