marți, 30 ianuarie 2007

Razbunarea lui Kiki

-se pare ca Kiki (iapa mea ilustra si de mult nementionata) s-a suparat pe mine, ca pentru aceasta parte a calatoriei am lasat-o singurica (well, nu chiar, ca o are pe Miki, iapa Mirelei sa-i tina de urat) in Puerto Montt ca am zis ca pe aicea prin sudul Patagoniei avand in vedere vremea instabila si vantoasa si majoritatea drumurilor nepavate am sa mergem mai mult cu piciorul si eventual cu autobuzul/ferry-ul.


Eh, asa se face, ca o data ajunsi in parcul Torres del Paine am instalat cortul dis-de-dimineata si a inceput o ploaie marunta si rece care a tinut toata ziua pana s-a lasat cu intuneric. Si cum pe asemenea vreme nu prea ai ce face stateam amandoi ghemuiti in cort, incercand sa pastram oarece caldurica si si gatim ceva mancare insipida pentru cina in vestibul (ca afara le ploua inca) cand zbang! Chiar pe partea mea a cortului aud o lovitura puternica si aud ceva ricosand! Zic ce sa fie asta, in numele lui Don Quixote! Neavand chef de aventura, adica sa ies afara in frig si ploaie, m-am resemnat sa asum ca vantul puternic a smuls unul din piroanele de ancorare de la cort care la randul lui tensionat de sfoara de la cort o fi devenit un fel de OZN (obiect zburator neidentificabil!) si ne-a speriat.


Cand in sfarsit s-a oprit putin ploaia si am iesit sa ne spalam pe dinti, ghici ciuperca ce am vazut? Razbunarea lui Kiki! Obiectul zburator neidentificabil a fost de fapt o potcoava! Cum a ajuns sa zboare in directia cortului nostru, greu de spus, dar presupun ca are de-a face cu totii caii care pasteau linistiti prin jur printre corturi, avand in vedere ca nu era nici un turist pe afara prin ploaie care sa-i stinghereasca. Si cum se mai speriau din cand in cand si nechezau nervosi, probabil ca unul ne-a trimis si un cadou zburator, cu drag din partea lui Kiki, careia nu-i place sa fie lasata uitarii... Mersi Kiki, nu-ti face griji ca nu te-am uitat, cel putin nu a trecut prin cort, sau nu mi-a aterizat in cap. Acum avem si o potcoava agatata de cort sa ne poarte noroc ca asa se zvoneste nu!

Niciun comentariu: