joi, 7 septembrie 2006

Spre noi orizonturi

Alte locuri?

-oare voi intalni ceva si mai frumos in aceasta nebunie a mea? Locuri mai infinite decat oceanele nemarginite, mai inalte decat muntii cu varfurile inzapezite ce strapungeau norii si tineau cerurile pe umerii lor, mai verzi decat lacurile de emerald, mai reci si mai involburate decat izvoarele de munte, mlastini mai pline de viata, fluvii mai molcome si imbietoare? Cine stie poate e doar un inceput dar in 4 luni simt ca am trait o viata. Si in mod sigur nu cred ca ar fi fost aceasi experienta daca as fi mers cu masina sau alte mijloace mecanizate de transport, am simtit fiecare metru, fiecare deal ce scotea sufletul din mine si le-am facut pe toate prin truda muschilor mei.

Mersi Kiki ca m-ai adus pana aici, 7635km impreuna. La mai mare!

Niciun comentariu: