luni, 4 septembrie 2006

O noapte la hotel?


O noapte la hotel?

-interesant cum unii dau pe o noapte la hotel cat am dat eu pe un cort care teoretic ar trebui sa ma tina un an in jurul lumii! Dar cel putin ei au dus, WC, apa calda, frigider, TV, pat cu saltea si plapumica, ‘ arta’ pe pereti, un acoperis solid deasupra capului si masina parcata in fata usii. Pe cand saracutul de mine dorm sub o prelata tremurand, pe o salteluta gonflabila mica si pricajita, cu temperatura coborand aproape de 5-6gC noaptea : fara dus, fara apa, cu o gaura in pamant drept WC. In loc de TV am doar sunetul valurilor molcome ale Pacificului in surdina, si un spectacol de greieri cantareti de o valoare inegalabila si foci mari artiste ce se joaca prin apa. In loc de masa am un trunchi de copac, nisipul imi este covorul moale de sub picioare si muntii Stancosi inghititi de apusul rosiatic constituie arta de pe peretele orizontului. Si Kiki, iapa mea ciclicioasa, sade si paste linistita prin boscheti in timp ce cerul se umple de stele. Dar asta e, in final prefer viata de lighioanta salbatica (asa ma numea bunicul meu cand eram mic si neastamparat, sa-i fie tarana usoara) sub un cer de milioane de stele, decat viata la hotel de 2-5 stele. Noapte buna copii!

Niciun comentariu: