miercuri, 9 august 2006

La revedere Alberta

Cateva impresii:

-muntii, muntii, muntii...
-lacuri glaciare, rauri involburate, animale salbatice, ghetari
-aglomeratie atat pe drumuri cat si pe carari, peste tot
-preturi ridicate
-o noapte la 2000m inaltime in care ne-am trezit cu o pojghita de gheata pe cort, pe bicicleta si toate cele (deci sub 0g in timpul noptii si am dormit cu cortul)
-multi alti ciclisti ca si noi cu care ne-am imprietenit
-o ploaie rece de exact 8h de la 10AM-6PM pe care am petrecut-o sub o prelata, la umbra unui bolovan, in paradis...
-calatoritul prin varfuri de munte: Mount Edith Cavell, Whistler's Mountain
lacuri de neuitat Maligne Lake, Medicine Lake, Peyto Lake
-viata in "lagarul de concentrare" adica campingul de la Lake Louise care era inconjurat cu un grad electric ca sa tine ursii afara, ca cica au atacat candva un grup de turisti nemti, dar n-am avut ocazia sa vedem nici un urs (cel putin nu in Alberta, doar in Saskatchewan)

Cam atat! Welcome British Columbia!

Niciun comentariu: