sâmbătă, 12 august 2006

Culegatorul de morcovi...


Daca cineva mi-ar fi spus ca in seara de 11 august 2006 voi culege morcovi la o ferma, i-as fi spus ca delireaza, dar precum am zis nu stii niciodata ce va fi si a fost in interesul nostru.

Totul a inceput de la o scurta oprire pe marginea soselei unde am vazut un semn micut care spunea ca cineva vinde legume proaspete la 400m. Eu de fapt si de drept am oprit ca aveam alte nevoi fiziologice dar ma asteptam ca Mirela sa zica sa mergem si nu mai facem acest mic detur. Surprinzator ea a zis sa mergem.

Am coborat dealul, l-am gasit pe fermier si am cumparat cateva de-ale gurii ca pe urma de la una la alta a ajuns sa ne invite sa innoptam la el acasa. Un cuplu senzational: Alex si Penny. N-am vrut sa stam asa in "puf" si ne-am decis sa-l ajutam sa culeaga niste morcovi pentru a doua zi cand se duceau la piata sa vanda.

Dar in felul acesta am cunoscut iarasi un cuplu de oameni tare omenosi, am luat cina impreuna cu ei (miel cu cartofi, o sticla de vin rosu si o placinta calda de caise de ne lingeam pe degete) si am dormit dusati intr-un pat mai pufos si comfortabil ca niciodata.

Se pare ca intotdeauna cand intram intr-un loc nou (o noua provincie) ne pune la incercare sa vada cu cine are de-a face si pe urma ne cinsteste cand vede ce oameni neinfricati, neobositi si nemaipomeniti suntem.

Niciun comentariu: