marți, 29 august 2006

Ca ursul dupa mure


Mure, mure, mure, kilometri intregi de tufisuri pline de mure imense. Am facut o cura de mure de n-am treaba am "baut deja vreo 3-4 sticle". Embetat absolut! Adica sticlele mele de la bicicleta de 750mL le-am umplut si ras-umplut si m-am indopat ca un ursulet. Dar cum pot sa rezisti cand sunt atat de dulci si parfumate ca ma ameteste numai mirosul, parca te forteaza sa te dai jos de pe bicicleta si sa le infuleci cu pofta?

Iar peisajul e absolut superb ma aflu iarasi "sandwiched" intre munti si Oceanul Pacific de data aceasta, daca ar fi si mai putin aglomerat ar fi iarasi paradisul pe pamant. Orisicum ma plimb cu tot felul de vaporase ca trebuie sa fac "salturi" de unde se termina autostrada pe un mal pana pe celalalt, f. placut.

Va salut!

Niciun comentariu: