duminică, 27 august 2006

Impresii din Vancouver


Un oras maricel, idilic situat intre Coast Mountains si Pacific Ocean. cu o panorama magnifica, cu multe rute de biciclete, cu multa viata. Ne-am ratacit impreuna la intamplare pe drumuri, am incercat iarasi sa ne "coboram" din padure, din munti, precum niste ursi prafuiti si sa intram iarasi in "civilizatie" si ne-a trebuit ceva timp sa ne reintegram, sa ne regasim intr-un oras mare.

Intr-un final dupa ceva Chinese food, fish & chips si cateva alte delicii, pot spune ca ne-am integrat destul de bine. Chiar atat de bine incat in ultimele 2 zile am gasit chiar si pe cineva (prin Internet) la care sa stam pe gratis , un cuplu f. de treaba si ei ciclisti de lunga distanta, care intentioneaza sa plece la inceputul lui octombrie intr-o calatorie pana in Mexico si inapoi.

Deci pot spune ca viata in Vancouver mi-a placut f. mult si ca ne-am simtit f. bine, chiar daca ritmul a fost complet altul, era o binemeritata pauza si recompensa dupa o lunga calatorie impreuna de peste 2300km.

With love from Vancouver,

Mircea

Niciun comentariu: