joi, 31 august 2006

De pe Vancouver Island


Si iara am sarit de pe o insulita pe alta pe malul imensului si infinit de albastru Pacific Ocean. Parca ma aflu undeva prin Hawaii cu plaji fine de nisip, vreme calda si insorita si la orizont lanturi muntoase imense: Coast Mountains si munti de peste 2000m pe Vancouver Island unde tocmai am aterizat acum.

Parca-mi vine sa o las incolo de bicicleta (kiki daca citesti asta sa nu te superi ca glumesc) si sa raman pe o plaja uitata pe malul Pacificului numai pentru mine,

Va salut si trebuie s-o tai

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hey,

Vad ca ai ajuns cu bine la capatul celalalt a tarii! 7000 de kilometri nu e gluma. Ai facut schimbul de ulei si ai rotit rotile? Ca altfel iesi din garantie.

Am mai intrat deja de cateva ori dar nu am lasat mesaj. Oricum, pe aici se simte deja ca vara s-a terminat si a intrat aerul de toamna. Ce sa mai zic? Vara s-a dus. Dar toamna are si ea frumusetile ei... sa speram.

Drum bun inainte.