marți, 1 august 2006

Alberta: noi taramuri

-Alberta ne-a intampinat in stil mare: munti imensi, paduri de brad nesfarsite, drumul mare si aglomerat, multi turisti, preturi mari, urcusuri mari, o ploaie ‘ mare’ si rece. Mai singurul lucru care n-a fost mare a fost temperatura scazuta de numai 12-14gC care combinata cu ploaia destul de puternica, ne-a patruns pana la oase. Asa se pare ca este intampinarea in fiecare provincie, mai dura si te pune la test!

-dupa ce ne-am campat am incercat sa mergem pana la Miette Hot Springs (bai termale) dar dupa un urcus de 5km (mai aveam inca 10km) ne-a prins o ploaie de nu se mai vedea om cu persoana. Am fost nevoiti astfel sa ne adapostim in padure pana s-a mai potolit putin dar pe urma coborarea a fost de vis (oarecum aducand cu cele din Franta).

-spre inserat ne-am imprietenit cu un cuplu de elvetieni si impreuna ne-am dus la Miette Hot Springs. Ce nebunie! Afara era un frig de ne clantaneau dintii adica 13gC plus ploaie, iar in bazin (apa termala trebuia racita de la 50gC ca altfel am fi fost fierti) o placere de 37gC. Nu ne mai saturam, ne balaceam ca niste rati pe lac! Si ce peisaj: munti imensi, stancosi cu varfuri inzepezite ne inconjurau din toate partile.

Iubesc muntele. Traiasca!

Niciun comentariu: