marți, 15 august 2006

Incident la miez de noapte.


Ah, ce placut dupa o zi lunga si tare obositoare (peste 120km) sa ajungi in sfarsit intr-un orasel pierdut pe harta, uitat de vremuri si sa te instalezi la un camping. Am pus cortul, ne-am cumparat o inghetata si Mirela a pregatit o pasta cu ton cat toate zilele.

Cu burta plina si toropiti de oboseala, ne-am culcat linistiti cand:

La miezul noptii ne-a trezit un vuiet, un chiot, un zgomot infernal de am crezut pt. o secunda ca am aterizat direct in iad. Pe urma ne-am dat seama ca era de fapt un tren care trecea atat de aproape si cu sirena (ca nu pot sa-l numesc claxon) la maxim, incat pentru o secunda m-a facut sa sar ca ars din sacul de dormit (cel caldut si pufos), avand impresia ca poate in betia oboselii mele am pus cortul pe linia de tren. Din fericire n-a fost cazul, dar nu stii niciodata la ce surprize de genul acesta te poti astepta de la un orasel atat de linistit si tacut precum Yahk.

Noroc ca a trecut repede (ca acceratul, desi era un marfar lung si tare zgomotos) si m-am putut intoarce la visuri mai frumoase.

Niciun comentariu: