joi, 10 august 2006

Intampinare spectaculoasa in British Columbia



Si am ajuns si in British Columbia, cea mai de vest provincie din Canada si bineinteles ca, in stilul deja invatat, ne-a si pus la incercare:

-a inceput de ieri cand ne-a pus sa traversam o trecatoare destul de periculoasa peste "spinarea" Muntilor Stancosi unde drumul se afla in constructie si trebuia sa-l impartim cu TIRuri mari si nori de praf de la constructie, basculante, etc. etc. In plus erau si niste coborari pe serpentine destul de incitante pentru mine si de infricosatoare pt. Mirela, dar in sfarsit ne-am descurcat cu bine si am trecut si peste Kicking Horse Pass (un loc unic prin care au sapat tunele in spirala in munte ca sa poata sa treaca trenurile ce nu puteau urca o panta de mai mult de 3%. Cata dinamita si munca a fost aicea e ceva de necrezut, o munca colosala si una dintre cele mai scumpe portiuni de linie ferata construita in lume, aproape $100000/km la 1900 deci va inchipuiti)

-si am crezut ca am scapat, dar se vede ca British Columbia s-a decis sa ne mai incerce si azi cand ne-a trimis o ploaie, dar ce ploaie: o vijelie cu tunete si fulgere urmata de o aversa cu galeata si bineinteles grindina cat ciresele de mari. Bineinteles ca si noi nu stateam ca prostii ca ne-ar fi maturat si cu experienta acumulata am reusit sa gasim un loc de adapost intr-o casa care d-abia se construia si avea acoperis, dar nu si geamuri/usi deci iara un loc inedit care ne-a salvat. Trebuie sa-i multumic ukrainianului care ne-a primit drept "primi oaspeti" in aceasta casa neterminata, era tare calm si imperturbabil tipul.

Sa speram ca de acum inainte va fi ceva mai usor. Acum bineinteles ca ne aflam cazati la un han in inima muntilor si admiram ploaia, in timp ce ne bucuram de caldurica, dusuri, TV, ce sa mai luxul vietii, ca n-am mai vazut un pat adevarat inca din prima zi in Alberta acum 10 zile.

Salutari din B.C.

Niciun comentariu: